Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: Noen spørsmål.
Threaded View
-
16-06-07, 00:46 #11
Unnskyld meg altså, men jeg er altså veldig engstelig for dette med for høy dose og anoreksia.... Skriver ikke Lilja i en annen tråd om vondt i magen og løs mage? Hvis jeg nærmer meg det punktet hvor jeg merker flere symptomer på at jeg blir hyper - og det vises da også på prøvene, så får jeg alltid løs mage. Jeg kan få diare av mat til tider, men her er det ikke så lett å finne ut av hva, men med litt for høy dose, så er løs mage der med en gang (og jeg har hatt mer eller mindre forstoppelse i 40 år). Dermed mener jeg at man må kunne kjenne på kroppen sin, i alle fall ved summen av symptomer, om man beveger seg over på hyper... Kan man IKKE kjenne det, så må man i alle fall holde seg langt vekk fra grensen, for det ER farlig med for høy dose Levaxin. Kanskje det er andre ting som skal til enn mer Levaxin? Hvis man har spiseforstyrrelse får man kanskje ikke i seg nok mat, mineraler og vitaminer som kroppen trenger og kanskje det da kan påvirke prøveresultater og form. Noen har f.eks. fortalt meg at magnesium kan øke FT4. Og kanskje man trener for mye og mister for mange salter og mineraler? Evt andre ting?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker