Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
13-06-07, 12:47 #5
Sånn har jeg det også i perioder, vet ikke hvorfor, men kytter det opp til stoffskiftet. Jeg går på allergimedisiner også pga støvallergi, men det hjelper ikke.Kode:Begynner jo å lurer på om jeg har fått narkoepelepsi, sovner over alt, og det eneste jeg tenker på er å sove, øynene skriker etter å lukke seg igjen, og jeg er så trøtt at jeg blir kvalm, begynner å klø. Eier ikke matlyst...For å holde meg våken må jeg være i bevegelse hele tiden. Noen ganger klarer jeg ikke å snakke orntlig, og noen få ganger får jeg problemer med motorikken.
Jeg kan sitte på segekanten og sove på tross av at jeg har sovet 12 timer osv. Heldigvis sovner jeg ikke overalt, men jeg sliter hardt til tider. Noen ganger må jeg legge meg etter å ha vært oppe i 6 - 8 timer og sove nye 12 timer. Hos meg er dette verre om våren / sommeren. Jeg går igjennom en sånn periode akkurat nå. Ikke særlig kjekt må jeg legge til.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Myndigheter - medisiner og helse
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 24-08-07, 12:51 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
EN DAG UTEN MEDISINER KAN DET MERKES?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-04-07, 15:59 -
Medisiner som går ut i sjøen og naturen
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 10-03-07, 11:48 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45

Svar med sitat
Bokmerker