Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
12-06-07, 14:22 #3
Nogen gange har jeg det lidt svært med at skelne imellem, om humørsvingningerne og depressionen kommer som følge af hypotyreose/lavt stofskifte - eller af afmagt
og håbløshed over, at lægerne (og andre) vender det døve øre til når man prøver at beskrive hvordan man har det, specielt hvis prøverne viser at man er sund som en fisk.
Man kan lige som trække dèn (manglende respons/accept) nogle uger, måneder eller endda år. Men den dag man erkender, at man "råber i skoven og det eneste svar, der kommer tilbage er ekkoet" - ja, hvem ville ikke ende med at blive vranten og deprimeret?
Hvad kom først - hønen eller ægget?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Alberte er 6 år og har hypotyreose
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 27-03-10, 22:07 -
Hypothyreose klart forbundet med humørsvingninger
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 22-05-09, 15:18 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Artikkel om Hypotyreose og humørsvingninger
Av Anne Ma i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 12-06-07, 02:19

Svar med sitat
Bokmerker