Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-06-07, 10:18 #7
Westhroid og Armour er vel ikke ulovlige i Danmark ? I Norge får vi disse ved hjelp av en ordning som heter "registreringsfritak".
Denne ordningene er der for å kompensere for at vi er et lite medisinmarked og ikke alle produsenter ser profitt i å markedsføre medisin som ikke tilhørere de store volumer. OG selvfølgelig også for statens grådighet - markedstilgang er meget dyrt i Norge.
Jeg kjenner ikke til hvordan det er i Danmark, men det eksisterer vel noe lignenede ?
Så ta du bare dine Thyroxiner med deg.........
Jeg vil jo også nevne at den siste tiden jeg brukte Levaxin fikk en kraftig tykktarmsbetennelse (divertikullitt) som måtte kureres med flere slags intravenøs antibiotika.
Jeg hadde smerter i flere måneder etterpå og de forsvant ikke før jeg begynnte med Armour.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Westhroid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 06-08-15, 17:57 -
Armour, Westhroid og Nature-Throid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 16-06-09, 19:29

Svar med sitat
Bokmerker