Ja jeg må også sige, at jeg priser mig lykkelig for at jeg har op til flere blodprøve tal fra hvor mine værdier var normale. I de næste 5 år skal jeg have en supprimeret TSH fordi jeg har haft kræft i skjoldbruskkirtlen og det er ikke uden problemer fordi stofskiftet ligger lige på grænsen til at være for højt hele tiden. Jeg tror at grunden til at jeg har det så forholdsvis godt er, at min naturlige TSH er 0,75 og en supprimeret ligger vist nok på 0,2 - 0,3. Men alligevel kan selv små doseringsændringer på 200mg pr. uge gøre hele forskellen.

Til Anisa: Jeg har en ret progressiv endokrinolog på Aarhus Amtssygehus i Danmark. Efter jeg har læst om naturligt Thyroid har tænkt mig at teste ham næste gang jeg skal til kontrol (næste uge) Jeg vil lige teste hans holdning til Natuligt Thyroid og se det er noget man kan få adgang til. Jeg har nemlig også Hypo-symptomer selvom mit stofskifte ikke er lavt, når man kigger på tallene (stive led, tør hud... ja jeg kunne blive ved) Jeg har en klar fornemmelse af at jeg ikke er som før på eltroxin - og jeg har taget det i 2 år til august.

MVH LEne