Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
Tråd: For mye levaxin?
-
06-06-07, 09:00 #11
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Sted
- Østfold
- Meldinger
- 12
Jeg går nå på 175 mikrogram levaxin, 25mikr. mer enn legen har sagt jeg skal ta... Hadde jeg ikke tatt de 25 ekstra så hadde jeg ikke klart å komme meg på jobb hver dag! Begynner nå igjen å falle nedover på form kurven. Hører ikke vekkeklokka før en halv time etter den har begynt å ringe... Har stort behov for å sove etter jobb, (VELDIG vanskelig med to 8mnd gamle jenter...) har migrene lignende hodeverk nesten hver kveld, og legger på meg litt igjen.....
Begynner å bli drit lei av å måtte justere dosen etter kroppens behov uten legens velsignelse på det!!
Jeg har økt dosen min jevnt nå siden 2004! Begynte på 25mikrogram....Nerusvi
-
06-06-07, 21:12 #12
Kjenner igjen det at dosebehovet ser ut til å øke hvis man skal klare å holde sympromene i sjakk - og det skal man jo !
Det er jo det som gjør livet til det det er.
Jeg har selv økt dosen til det mangedobbelte av hva legen sier (sa).
Og nå er vi ganske enige om at det er nødvendig.
Men det tok tid.......for å si det slik.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-06-07, 21:53 #13
selv har jeg hatt en lege som var imot Armour og da ville ikke han ha noe med det å gjøre , så da måtte jeg styre alt selv. Det er greiere nå med en lege som godtar det, og som ikke jobber mot meg. Det må være vanskelig med en lege som er uenig med deg om dosen.
Svar med sitat
Bokmerker