Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
03-06-07, 06:51 #15
Jeg tror jeg var underdosert når jeg hadde så store plager. Jeg hadde ikke fått vite at jeg skulle ta blodprøver før jeg tok dagens tablett. Så jeg sto opp, tok levaxin, spiste frokost og tok gjerne blodprøve tidlig etter at legekontoret var åpnet. Da hadde jeg 20-40% forhøyet FT4 slik jeg har lært det etterpå.
Opprinnelig skrevet av rikke med 2 små
Uansett, da jeg var så rævdårlig så fikk jeg lykkepiller. Jeg satt til legen og grein og var helt nedbrutt. Følte kroppen var gått helt ut av spor og at jeg kom til å være syk resten av livet. Lykkepillene gjorde lite for meg. Jeg fant ut selv at jeg skulle vente med levaxin til etter blodprøven. Jeg følte meg som en kriminell når jeg gjorde det, at jeg "lurte" legen. Jeg hadde ikke funnet forumet her ennå, og visste ikke hva som var riktig. Men når han så de nye blodprøvene så fant han at det var rom for en økning, så da fikk jeg 150 mikrogram.
Jeg merket bedring på den dosen, eller kansje kroppen hadde en periode med tilvenningsproblemer? Men var ikke bra, men alt var bedre enn det smertehelvetet.
Så gikk jeg over til Armour i 2004, og fikk nærmest en sjokkartet forbedring. Sov mye mindre, depresjon og smerter ble nærmest borte over natten. Etter 1 år på bare Armour følte jeg litt kom tilbake, og hadde da veldig lav FT4. Har tatt kombinasjon Armour og Levaxin etter det og er vel så bra som jeg kan bli. Har ikke den enorme oppgangen som ved start av Armour, men det var kansje for godt til å vare. Jeg er mye bedre enn på bare Levaxin uansett.
Huff, det ble langt svar dette her. Uansett så er det tydelig at muskelsmerter og stoffskifteproblemer henger sammen, og at en del reagerer med økte muskelsmerter på Levaxin. Slik vi har opplevd det.
Rikke, jeg håper du får en seriøs behandling og utredning av magen snart. Jeg tror ikke jeg hadde det så ille som deg selv når jeg hadde det på det verste.
Lignende tråder
-
Tok Håranalyser, fikk vite jeg har RASKT Stoffskifte... skjønner ingenting
Av gutt_81 i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 2Siste melding: 30-01-10, 12:11 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Lavt stoffskifte. Jeg skjønner INGENTING!
Av dorri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 08-02-09, 15:28 -
Jeg skjønner ingenting.?!
Av Veronika i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-05-05, 08:44

Svar med sitat
Bokmerker