Velkommen i klubben

Har ikke sånn rar følelse i tommel, som du beskriver, men har jeg ikke lest at lavt stoffskifte kan medføre men_husker_jo_ikke_hva_det_heter.... øh, sanse... Nei, jeg husker ikke ordet, "følelses-forstyrrelser"... Skjønner du hva jeg mener? Men jeg kan dessverre heller ikke huske hvor jeg leste det.

Er det lenge siden du begynte på Levaxin? Mange beskriver økte smerter ved oppstart av Levaxin. Jeg hadde mye smerter før jeg begynte med Lev for mange år siden, men jeg får egentlig mer og mer smerter for hvert år + muskelsvikt + muskelsvaket + kramper. Vet da ikke om det er Levaxinen eller fibromyalgi eller ME eller hva farsken det er. Kanskje litt pga alt sammen?

Og når det gjelder smertene, så sier manuell terapeut at jeg har veldig stramme muskler, og at musklene (som jeg selv har antatt) trekker seg sammen pga kulde, kald vind, værskifte, annet - "triggere". Men ingen har jo noen forklaring på hvorfor jeg er hyperfølsom for slike "triggere", så det hjelper jo ikke så veldig mye. Ikke annet en den "trøsten" det er å vite at de kan kjenne visse ting på musklene mine, så jeg slipper å tro at jeg fullstendig sinnsyk (da kan jeg slå meg til ro med at jeg bare er litt s.... ;) ) Så hva tror du, er det musklene dine det er så vondt i? Jeg har vondt der du også beskriver. Du kan forsøke å massere og se om det hjelper noe, hvis det hjelper, er det trolig musklene. (Har du veldig vondt, må du kanskje holde på i flere timer i flere dager.) Knaser det? Hos meg er musklene så stramme, at de "smeller" over leddene - høres fryktelig ut.