heter blodprøven b12 eller er det et annet navn på den,vil bare se om jeg har tatt den ellers skal jeg be legen om å ta denne prøven.
Snakket forresten med faslegen min i dag og hun hadde fått svar på noen flere blodprøver og de fleste var fine vet ikke hvilken blodprøver det er , men skal be om å få et utskrift. Men så kommer vi til Acth og den er fremdeles ikke bra. først hadde jeg 1.8 ,så 1,5 og na på denne blodprøven var den målt til under 1.5 fikk ,betyr det at den ikke er målbar lengre. Det at Acth bare synker og synker betyr vel at det er noe som ikke stemmer(referanseverdien er 2,0-11,0) eller hva?
Kortisolen min var denne gangen på 395 mot 590 på forrige prøve.kan kortisolen variere slik?
Hadde en kjempemerkelig opplevelse idag:satt og pratet med mannen min og plutselig begynte jeg å bli susen ,varm i kroppen og hadde problemer å fokusere på mannen min. Øynene mine ville bare gli opp i "skallen" , besvimelsetendenser,men jeg besvimte ikke.
Beklager sytingen men kroppen min er bare skikkelig på tur for tiden og da er det godt med en slik side hvor en kan få ut litt