Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
31-05-07, 08:41 #15
n Finn: jeg tror at de mener at med mine nye verdier på 50 mikrogram(du ser de i begynnelsen av innlegget) så mener de at jeg ikke trenger mer Levaxin. Har snakket med legen om å sjekke T3 og eventuelt medisinere hvis den er i ubalanse.
Noen leger ville valgt å ikke medisinere meg siden første prøven på T4 var på 8,5(referanseverdi 7,6-19,6)altså innenfor normalområdet(FAVORITTSETNING TIL MANGE LEGER
), men siden jeg slo ut på Anti TPO og pga av symptomer valgte fastlege å medisinere.
Men jeg skjønner fremdeles ikke hva sykehuset mener med at jeg er hyper. Kan man ha lavt stoffskifte med hyper symptomer?
Legene er veldig opphengt i skjelvingene mine som kommer å går og har nok fokuset på disse den symptomen nå. Fikk beskjed om at trøttheten min som jeg sliter meg kunne også komme av min kroniske bihulebetennelse(pansinusitt) ,så den skal jeg inn å operere snart.Problemet er er at jeg får ikke brukt Rhinocort(kortisonnesespray) fordi jeg får reaksjoner på denne ,blir enda mer skjelven.Så legen er begynt å undersøke om jeg har fått hyperkortisolisme av nesesprayen.
I tillegg har jeg fått påvist polycysiske eggstokker, noen som kan også være hormonelt. Så denne kroppen er her virkelig på tur for tiden og lever sitt eget liv
En fin dag til dere alle
Lignende tråder
-
Endo-time
Av Vimseliten i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 30-09-08, 04:41 -
Et til spørsmål angående Anti-TPO, og levaxinøkning...
Av gretal i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 18-03-08, 22:02 -
NTF er "negativ" til enkelte medisiner?
Av isa1 i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 13Siste melding: 05-04-07, 20:59

Svar med sitat
Bokmerker