Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
30-05-07, 10:28 #18
Vi har ikke oppskriften eller løsningen.
Jeg antyder en ten å få et hollanssk apotek å sende det men vi har ikke hvid resept på det så det må være registreringsfritak og det går vel ikke. norsk apotek nå fp det fra hollandsk apotek kanskje.
Eller en resept på Thyroid USP og få apoteket til å ta inn en boks med 100 Qualitest Thyroid USP fra et europeisk internasjonalt apotek (som jo driver med akkurat sånt tildaglig, skaffer medisiner på registreringsfritak. Idis international er nevnt i england, samt et i München. Men 1000 Qualitest Thyroid USP ville være billigst i 2 grain kanskje.
Slulle ønske at et norsk produskjonsapotek kunne lage kapsler akkurat som i Holland og Danmark (tabletter der) men en lege må bestille det.
Ser av diskusjonen på eyr at Thyroid USP nærmest faller inn under alternativt.
Medline og alle medisinske databaser (som Pernille henviser til) siler nemlig paniskvekk alt som lukter alternativt . Bladet matoghelse har ahtt noena artikler som forteller hva some gentlig foregår....og Tyroid USP har vel falt offer til denne praksisen.
Hvis vi ville fått til en studie med Armour Thyroid her, ville teoretisk denne studien ikke kommet i noen konvensjonelle medisniske fagtidsskrifter, noe som må skje før den blir søkbar.......bare tenker jeg.
De engelske pasientene trengte bare å skaffe dokumentasjon for at Thyroid USP var stabil og virksom og overholdt visse kvalitetskrav og så fikk de det på blå resept (som de jo ikke har, men det heter NHS prescription der og da er det helt gratis. Hvis de har diagnosen hypothyreose får de forresten alle medisiner gratis men d et er en annen sak.
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 11-06-09, 17:58 -
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker