Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
28-05-07, 17:34 #3
Oi, takk n'Finn ;)
Dette er jo kjempespennende, men jeg må nok lese det flere ganger før jeg forstår noe særlig av det.
Men du snakker om reseptorer. Og så snakker du i en tråd du nettopp har opprettet, om hvorfor du ikke nyttiggjør deg tilført T3. For en stund siden leste jeg bittelitt om reseptorer, og når jeg selv har lurt på hvorfor jeg ikke nyttiggjør meg thyroxin, så tror jeg nora var inne på det at de kunne være tette pga karbohydrater.
Ikke vet jeg om det er pga karbohydrater. Og ikke vet jeg om det er tette reseptorer som er tilfellet. Jeg har tenkt at man kanskje også trenger T2, T1, T0. Men da er det jo alarmerende at du heller ikke blir bra når du går på naturlig thyroxin.
Hva skal vi dog gjøre?
Kan dine reseptorer være tette av karbohydrater? Er det andre ting som kan tette reseptorene?
Interessant det med at man ikke har funnet reseptorer for T4, slik at vi vet at vi ikke bruker det direkte.
Men nå har jeg jo brukt T3 lenge, og jeg kan ikke si at jeg er blitt bedre. Håpet en stund, men neeei, jeg har ikke det. Alt blir som verst, bare tingenes tilstand får vare lenge nok (helst langvarig kuldepåvirkning)."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hva gjør man hos en advokat egentlig?
Av jessica i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 28-08-07, 07:36 -
2. trimester. Har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 15Siste melding: 19-11-06, 21:01 -
hva skjer egentlig med oss etterhvert...?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 13-10-06, 21:55

Svar med sitat
Bokmerker