Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: TSH på 46 - er jeg syg?
Threaded View
-
28-05-07, 06:16 #12
Du kan rolig lytte også til Stina - Marisse
Opprinnelig skrevet av Stina

Det, der er skrevet her er nemlig helt korrekt.... samtidigt med at udgøre et svar på, hvorfor endokrinologerne meget hellere beskæftiger sig med f.eks. diabetes end med stofskiftet....
Enhver "endokrinolog" kan magte diabetes. Men der skal en dygtig endokrinolog med intakt faglig integritet til at forholde sig til og behandle stofskiftet. Denne type læger er der mangel på. Du er derfor nødt til selv at våge over hvad der bydes dig og stille krav. Stille krav, stille krav, skifte læge, stille krav.... indtil det lykkes.
Desværre lykkes det ikke altid. Vi bor i et lille land med forholdsvis lille "udvalg" af læger. For min del var det nødvendigt strategisk at opgive dem og starte en selvbehandling op med Westhroid. Yvette coacher mig og jeg er ved bedste mod takket være hende.
Jeg ved at der findes gode endokrinologer også i Danmark. Det er sikkert på deres foranledning at fremstillingen af naturlig Thyroid er blevet genoptaget i DK på et enkelt apotek. Men det er ikke til at få besked hvem de er.... måske forståeligt nok, hvis de vil undgå at blive ugleset på af de øvrige
Held og lykke Marisse, og god bedring.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker