Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: TSH på 46 - er jeg syg?
Threaded View
-
27-05-07, 18:37 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2007
- Sted
- København
- Meldinger
- 6
TSH på 46 - er jeg syg?
Jeg har virkelig brug for andres vurdering af mine testresultater!!
Jeg fik konstateret Basedow for snart seks år siden og har været i behandling med medicin siden. For et par dage siden fik jeg så svaret på mine nyeste blodprøver og de viste dette:
Frit T4: 9.4 pmol/l (normalt mellem 14-15)
TSH: 46 miu/l (normalt mellem 3.5-4.5)
Min læge fortalte mig udfra prøverne at jeg havde evt. begyndende lav stofskifte, men ikke skulle hidse mig op eftersom mit FT4 var helt normalt og bare skulle stoppe med min Thycapzol behandling (mod forhøjet stofskifte). Nu er problemet bare at jeg i de seneste par måneder har følt mig lidt skidt tilpas dvs. været lidt deprimeret, træt, aggresiv og har været enormt glemsom... kan det være stofskiftet??? Jeg har måske også bare brug for at få af vide at jeg ikke er helt skør selvom min læge siger at jeg ikke fejler noget. Han tjekkede mig ikke for T3, som normalt er en del af min "blodprøverutine" - betyder det noget?
Håber en venlig sjæl kan hjælpe migFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker