Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
20-05-07, 21:47 #8
Hei Gerd!
Jeg har fått radioaktivt jod og har vært ganske stabil etter at jeg hadde funnet den rette levaxindosen. Kan ikke si jeg svinger noe særlig (bare ved graviditet). Jeg var ikke så voldsomt energisk før sykdommen heller, så jeg er vel tilbake til mitt gamle jeg, nesten, selv om jeg orker mindre enn mange andre. Men jeg orker full jobb og å trene littegrann, jobbe i hagen, det er da noe.
Kan ikke si noe om hvordan få overskuddet tilbake og sånt, jeg har ikke gjort noe spesielt for å få det. Det går litt opp og ned som hos de fleste mennesker antar jeg. Men jeg tror det er viktig å spise sunt og ofte nok, det er det i alle fall for meg. Og hvile når man er sliten og jobbe når man har energi, ikke tvinge seg hvis ikke det er strengt tatt nødvendig.
Kan ikke si noe om hvilken t4 verdi man bør ligge på heller, det er jo individuelt. Og det kommer an på hvilke referanseområder de har på den labben du tar blodprøvene på hva som skal være ditt optimale nivå.
Klara
Lignende tråder
-
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
sååå mange rundt min alder her!!:=)
Av isa1 i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-02-07, 11:53 -
Hypertyreose e.l. og tanker
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 20-01-07, 08:53

Svar med sitat
Bokmerker