Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
19-05-07, 23:29 #5
Hei til forvirret!
Hei på deg "Forvirret"..
Opprinnelig skrevet av Forvirret
Blir litt forvirret selv av å vite hvordan en skal svare. Jeg er også enig med deg om at det er godt å dele erfaringer med noen som har det samme. Jeg har jo hatt Graves siden 92-93, med mange års stabilitet. Husker jeg var veldig stresset og følte meg megasyk da jeg fikk det... men i alle de årene imellom var jeg energisk og hadde glemt at jeg faktisk enda hadde Graves. Legen min har alltid minnet meg om at jeg kunne få det tilbake. Når jeg fikk det tilbake nå i 2007, var det etter en tids med enomt stort psykisk press i familien. Derfor tror jeg nå det er stressutløst. Var også da overrasket over at det var hormonene som løp løpsk, men lettet over at det var en forklaring. Hadde altså "glemt" om Graves.. Så det er ikke nødvendig at en mister overskuddet fordi om en får diagnosen Graves.. Overskudd,? Tja.. Jeg spiser Omega 3, nattlysolje, b-stress osv.. for å holde på formen. Mener det hjelper, men vet jo ikke. Overskudd kommer og går, selv uten Graves, eller hva? Det blir vel ofte slik at vi faktisk blir forvirret av disse svingningene, som kan komme av andre ting.. Hva er hva? Alt kan ikke skyldes Graves, når en er euthyreot.. Men om en svinger ned i hypo, da kan det gå på overskuddet løs.. Dette er jeg veldig redd.. Er det slik med deg at det blir for lavt?
Ha en Fortsatt God Helg! Håper du hadde en fin 17 mai..
Lignende tråder
-
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
sååå mange rundt min alder her!!:=)
Av isa1 i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-02-07, 11:53 -
Hypertyreose e.l. og tanker
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 20-01-07, 08:53

Svar med sitat
Bokmerker