Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Dagens lille slanketips
Hybrid View
-
19-05-07, 22:55 #1
Om man skal være opptatt av vekt eller ikke, det synes jeg skal være opp til den enkelte å bestemme - hvis man da ikke er sykelig opptatt av vekt som ved anoreksia f.eks.
Og jeg har jo vært ca 40 kilo overvektig, så da mener jeg at jeg kan tillate meg å ønske å ikke veie disse 40 kiloene for mye, for det er svært plagsomt og helseskadelig - vi har bl.a. mye diabetes i familien, og jeg har noen knær som svikter slik at jeg detter ned trapper osv, og det er klart at jo flere kiloer jeg har å drasse på, jo mer svikter knærne og jo verre blir fallet. Som er realistisk mål ønsker jeg å "kun" være 15-20 kilo overvektig.
Ellers kan man jo også la være å lese i de trådene som man føler ikke angår seg selv. Jeg har ikke kapasitet til å lese alt her på forumet, så da velger jeg ut det som fanger min oppmerksomhet.
Og så er det vel ikke så grusomt mange forskjellige ting som virker for vektnedgang, og det å dele erfaringer synes jeg er kjempeviktig. Ja, også dette med medisineringen som Yvette er inne på, det er jo også veldig viktig å få på plass og da for de litt dummere av oss, drøfte med andre her inne.
Dessuten blir flere og flere folk overvektige, det er vår tids store epidemi, og det er faktisk veldig helseskadelig og plagsomt for mye. Men selvsagt skal overvektige mennesker behandles med respekt på lik linje med andre."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
om lille meg
Av Reven i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 15-04-07, 15:24 -
LILLE PUSENS SKREKKOPPLEVELSE
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-09-06, 22:11

Svar med sitat
Bokmerker