Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Dagens lille slanketips
Hybrid View
-
19-05-07, 08:37 #1
Ja kanskje er man det.?? Men - kommer disse hersens kiloene fra hypothyrose og vi IKKE skal være opptatt av de, ja - så godtar vi jo at vi er dårlig medisinert. Og det nekter jeg!! Hvis vi ellers lever sunt i matveien, og - har helse til daglig trim. Jeg vet at ikke alle har det.
Opprinnelig skrevet av nosy
Men jeg tror ikke på all verdens slanketips lenger. Jeg tror på rett meidisn og rett medisinering! Som nødvendigvis IKKE trenger å være Levaxin!
Bare en a propos. Jeg fikk et brev i går med tilbud om et nytt slankemiddel. Adressert med navnet mitt. Slim....ett_eller_annet. Jeg ringte og sa at jeg var anorektiker på 30 kilo og ønsket å gå ytterligere ned i vekt så jeg trenger hjelp....til å gå ned mer..fint at du kan hjelpe meg...sier jeg. Dama fikk sjokk! Og hun trengte det.
Jeg er så jæ...lei disse, men navnet mitt ligger vel i en datebase fordi jeg tidligere har trodd og satt min lit til disse humbug-tablettene, og - bestilt.
Enden på historien vet jeg ikke. Håper jeg satte en støkk i henne. Virket sånn...
Jeg ringer bestandig når jeg får slik adressert post. Jeg har også forelest om hypothyreose, men det går ikke inn...så det må annet krutt til for å stoppe disse!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
om lille meg
Av Reven i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 15-04-07, 15:24 -
LILLE PUSENS SKREKKOPPLEVELSE
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-09-06, 22:11

Svar med sitat
Bokmerker