Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Hybrid View
-
19-05-07, 00:12 #1
Ang. blodtrykkstigning og hjertebank, har lest at noen har fått diagnose på noe som heter dysautonomi.
Mend ette høres ut som en betennelse eller noe.
Man kan ikke se betennelse i gallen hvis det ikke er steiner, har jeg hørt rykter om, men jeg vet ikke mer.
Det var en på det am. forumet )LIndaend, hunreiste til Hetoghe i Bllgia, solgte bilen for å få råd) som hadde disse sterke smertene stadigvekk i årevis. hun kom tile en lege som driver med noe sånt men jeg må lete etter nettsiden hans. det viste seg at hennes galle var sammevokst til tynntarmen og han skjærte den løs og han sa at det kan gi store smerter. Vet ikke mer om det. Men hun fortsatte med noen smerter etterpå og jeg følger historien. Hun fikk en blindtarmsoperasjon seks uker etterpå som var planlagt og skulle fjerne noen myomer også. Legen bekreftet også en sammenheng med hypo og gallesykdommer. Han setter forresten flere pasienter på Armour før en operasjon av noen grunner. (altså som ikke har høy TSH men visse symptomer)
Er enig i de andre teoriene også.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker