Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Tråd: Dagens lille slanketips
Threaded View
-
17-05-07, 17:49 #15
Hello, hello
Har nettopp funnet ut av at jeg har gått opp igjen ca 5 kilo etter en nedgang på ca 15 kilo. Hovedsaken er at jeg ikke har råd til å vedlikeholde Herbalife-inntaket, noe man faktisk bør gjøre i ettertid av en vektnedgang, for husk - den maten som har gjort deg feit en gang, vil gjøre det igjen!
Men det viktigste av alt, når du kjenner at vekta kryper oppover (igjen): Ikke gi opp! For jo mer du klarer å bremse, jo mindre kilo blir det. Det gjelder også de som ikke har begynt på å slanke seg: Brems på det du kan, for alt du bremser, jo mindre vektøkning får du. Og når vi ikke klarer å bremse og tråkker i salaten med begge beina: Ikke gi opp! Tilgi deg selv, og start på nytt! Og når du slanker deg: Legg inn planlagte sprekker, slik at du kan kose deg inn i mellom. Og tenk en dag om gangen. Og sov godt om natten, for de av dere som klarer det.
I will NEVER surrender!
- I hope"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18 -
om lille meg
Av Reven i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 15-04-07, 15:24 -
LILLE PUSENS SKREKKOPPLEVELSE
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 30-09-06, 22:11

Svar med sitat
Bokmerker