Takker, baremei og nora

Men dere glemmer jeg bor i "molbo"-land, mye av det dere snakker om har jeg ikke hørt om og/eller så har de det ikke på min butikk, ikke engang fullkornspasta!

Oppvaskmaskinen har ikke virket på mange år, kjempedumt siden jeg er så dårlig!

Spiser grønnsaker når jeg lager middag, er ikke så begeistret for rå grønnsaker - det er kaldt og mye jobb å vaske og kutte. Liker godt salat (med dressing på), men alt for mye jobb å lage + jeg fryyyyser sånn når jeg spiser kald mat. Får bli om sommeren av og til.

Kanel spiser jeg jo hver gang på havregrøten - masser! Er jeg ikke sunn? Blir nok frisk nå snart!

Smoothies lager jeg av og til ja, året rundt.

Spiser ca 3-4 ganger om dagen.

Knekkebrød - jo spiser RugSprø - er jo kjempesunn den da. Men så fikk jeg helt dilla på det, bare med smør på. Tenkte at dette kunne vel ikke være sunt, for det begynte jo å smake godt. Følte vel at vekta krøp oppover på dette (fordi det blir for mye - erstatter det jo med middag fordi jeg ikke orker å lage det).

Grønnsaker ellers, de blir jo så fort dårlige. Orker maks å handle ei gang i uka disse fæle månedene.

Pust, pes, noe mer jeg må parere? Neida, bare tuller jeg Kjempeglad for input, tiden er inne for et mat-skifte, om jeg bare får det til. Så bare kom igjen...