Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Myxødem
Threaded View
-
14-05-07, 23:46 #16
Helleu folkens
Jepp, nora, forstod det var mengden som var feil. Men har jo min verste tid nå, så jeg har ikke orket annet enn havregrøt og egg. Selvfølgelig blir det litt annet iblandt. Bl.a. litt nøtter av og til. Har også hørt det om 20 g proteiner tre ganger om dagen, kanskje det er du som har skrevet det før. Det høres jo riktig ut for er det ikke slik at B-vitaminer er vannløselige og forsvinner raskt ut av kroppen igjen? Jeg er ikke flink til å tenke litt av hvert av næringsstoffer, eller dvs jeg tenker - men jeg orker ikke å gjøre noe med det. For tiden tar jeg B-vitaminer sammen med havregrøten til første måltid. Så får jo kroppen eggene senere som regel, etter trening. Jeg er dessverre litt sånn at ja, nå får du jo 6 egg, nå må du være fornøyd i dag - altså få alt unna på ei gang. Det er visst ikke så lurt når det gjelder kroppen det, men det bunner igjen mye på de få kreftene, må bare få i meg noe rimelig sunt og så ut av døra mens jeg har krefter, eller få tatt oppvasken, eller tøyvasken eller noe annet veldig påtrengende ;)
Anne Ma - er ikke Balder privat? Må man ikke betale alt selv der?
Lie - jeg tror det var hos Dr. Mercola jeg leste om Splenda sist, noe "din" side også anbefaler, og det er i alle fall lite oppløftende å lese om det."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Myxødem - myxedema
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 26-10-07, 00:16 -
Ja men..... Myxødem
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 22-09-07, 23:48

Svar med sitat
Bokmerker