Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
14-05-07, 13:33 #6
Dette er et link til alletiders oplysninger
Opprinnelig skrevet av Lie
. Det er netop disse tilskud jeg fik pålagt at anvende den gang i 1988 da alle mine sølvplomber er blevet udskifter hos tandlæge Henrik Lihtenberg, Hillerød - Danmark : http://www.lichtenberg.dk/ (Tandlægen er desværre død nu, efter 50 år på klinikken i Hillerød).
Jeg kan kun huske hvor godt og levende jeg hurtigt begyndte at have det, selv om det var 2 måneder inden saneringen begyndte.... Jeg har siden brugt de fleste af den kosttilskudsfortegnelse fra Lies link og mener helt seriøst, at dette kan jeg takke for, at mit stofskifte "opførte" sig nogenlunde og uden de værste symptomer der ellers ville have fortsat plage mig.
Jeg kan derfor kun anbefale, at uanset om man bestemmer sig for sanering eller er nødt til at udskyde - er den kosttilskudssammensætning på den side Lies link fører til - på alle måder gavnlige og livgivende for enhver, der har sølvplomber i tænderne, uanset hvor få eller hvor mange man har af dem i munden.
Allertiders. Tak Lisbeth
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Pigmentering og Levaxin, sammenheng?
Av W79 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 02-05-08, 15:25 -
er det sammenheng mellom stoffskiftet og mens?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-02-07, 12:03

Svar med sitat
Bokmerker