Jo, faktisk ser jeg vel litt vampyrisk ut, for den forbaskade reguleringa som "ødela" tanna mi, gjorde jo så vondt at jeg rev den av hele tiden - og reguleringstannlegen satte den på igjen, helt til de ga opp. Så jeg har det litt trangt i munnen, så de to tennene ved siden av fortennene kommer litt sånn på skrå foran fortennene - så jeg har da i alle fall sånn ca TO ekstra hoggtenner. Så bare pass deg - jeg biter hardere enn jeg bjeffer, og DET burde si deg noe! ;)

cat ;)
Hva i alle dager snakker du om? Om tennene faller ut av seg selv? Ikke det jeg har merket, nei. (Kunne jo kanskje vært greit om den vonde datt ut, med røtter, betennelse, og evt kavitasjon i samme slengen!) Jeg tror du forveksler meg med noen med tannkjøttbetennelse, jeg har ikke det, ei, mulig to, problem-tenner - det er det.

Dosen skulle være bra den, men jeg tror ikke jeg nyttiggjør meg thyroxinet, mulig tette reseptorer eller noe annet. Joda, håret er blitt tynt og pistrete, og jeg som hadde den hårpryden. Men jeg synes det har blitt litt bedre de siste par månedene, så kanskje bedre dose + masser av vitaminer. Så jeg håper, jeg håper