Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
06-05-07, 22:30 #1
Hva er pseudoallergi i næse og bihuler?
Ja, hva i alle dager er pseudoallergi i næse og bihuler?
Har jo enorme problemer med rennende nese og vondt i hodet m.m. Kan det være dette?
http://www.allergica.dk/files/Foredrag/ ... dbrusk.pdf"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
07-05-07, 08:50 #2
Ja, på slide nr 24.
Nei, det er ekte allergi, de har postet masse om at allergiene blir så mye bedre på riktig dose thyroxin etc.
Dette er en presentasjon som en homeopat har laget og det er nok litt sært.
Jeg har ikke hørt om at man kan stresse seg opp til hyperthyreose sånn direkte slik det framstille her.
-
07-05-07, 22:32 #3
Ja, det er en litt spesiell presentasjon, men til gjengjeld synes jeg den tar for seg veldig mange ting, og jeg fikk vel en AHA-opplevelse eller to når jeg leste den. Men det har jeg jo glemt nå, hva det var
Stresse seg opp til hypertyreose? Er det ikke mulig? Det er jo en artikkel i legetidskriftet som snakker om en hypotese om at depresjon kan disponere for lavt stoffskifte. Så da blir jo dette akkurat omvendt liksom. (Har forresten lest noe om kortison i det siste, og jeg blir kanskje foreløpig mer forvirret, men det bekreftet at hormonbalansen er utrolig sammensatt og kan ha vidtrekkende konsekvenser. F.eks. vet vi jo at utenforliggende årsaker får adrenalinet til å pumpe, så hvorfor skulle ikke andre hormoner kunne påvirkes av følelser?)
Denne allergien, finnes det noen medisiner mot den? Astma-medisin og nesedråper/nesesprayer av ymse slag, virker dårlig på meg."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Bihuler/hodepine og lavt stoffskifte..
Av b-e-a i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 7Siste melding: 14-10-07, 13:37
Svar med sitat
Bokmerker