Viser søkeresultater 101 til 106 av 106
Tråd: Har dere hørt denne før?
-
24-04-07, 19:32 #101
Haha
Ja, disse hadde jeg hørt før - men de er like herlige for det ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-04-07, 21:13 #102
Denne er fra virkeligheten. En liten gutt maser på sin mor. Hun blir oppgitt og sier til ham: Jeg trenger fred og ro! Så ringer telefonen og gutten springer og tar den. Det er noen som spør etter moren. Min mor trenger fred og ro! sier gutten og legger på.
-
25-04-07, 00:02 #103
Flink gutt det
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
11-08-07, 22:37 #104
Jeg må innrømme jeg får litt angst når jeg får en slik sms fra en vordende, potensiell svigerdatter:
Og spesielt når hun så "troskyldig" sier: "Jeg har fått den av min mor."Menn i Norge er ikke tøffelhelter!!
De bare lever i et fritt land der menn kan gjøre som kona vil....
Noen råd på veien...? Før det er for sent...?
............................................................ ...............
-
12-08-07, 07:13 #105
Ok, da passer ikke denne inn her.
Luringen
-
12-08-07, 10:45 #106
Kjære Lie, hele greia er ment som en spøk - det er jo lagt i en vitsetråd ;)
Så bare rolig, visst er det sønnen min som skal velge. Og den rakkeren - det var han som foreslo at hun skulle videresende den til meg, for han visste at jeg ville komme med noen kommentarer tilbake.
Så både potensiell svigerdatter og hennes mor hadde hatt det riktig så gøy på min bekostning :x
Lignende tråder
-
Lyrica. Har dere hørt om denne medisinen?
Av Stina i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 15-11-12, 22:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Hørt om diabetes
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 01-10-07, 10:49 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36
Svar med sitat
Bokmerker