Viser søkeresultater 71 til 80 av 227
-
24-04-07, 21:56 #71
Ser at du bare oppgav anti-TPO prøve. har du ikke tatt TRAS og anti TG? Jeg har ikke anti TPO, men masse anti-TG og litt TRAS også. Du burde sjekke det!!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-04-07, 22:01 #72
Hmmm aner ikke hva dette er en gang. Sjekket to prøveark her nå, men ser ikke noe som ligner på TRAS osv...
Har imidlertid tatt bøtter med blodprøver idag - kanskje det ble krysset av for dette da........
Takk for tips!.....Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
24-04-07, 22:08 #73
Til deg som vil skifte til kvinnelig lege
Det er jo mest kvinner som får denne sydommen så...hun har vel større sjanse for å få den selv.
Øsker deg masse lykke til neste gang.
-
24-04-07, 22:09 #74
Sant nok....
Tusen takk....!
K :-)Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
-
24-04-07, 22:14 #75
TRAS er TSH receptor antistoff. Anti TG er S-Thyroglobulin antistoff.

Ellers sier mange at det ikke alltid er noen fordel å få kvinne som lege. De er ofte mer utålmodige ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-04-07, 22:17 #76
Takk, var mye rart på det lange prøvearket, men ingenting som ligner på det du sier. Da får jeg som han spesialisten jeg var hos idag har tatt med dette.... Venter i spenning. Vant til det nå :-)
Man prøver jo alt mulig annet i denne situasjonen, så da får jeg prøve kvinnelig lege også.... ;-) Kanskje føles det litt mer omsorgs- og forståelsesfullt i det minste........ ;-)Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
-
25-04-07, 08:54 #77
Lykke til videre.blir virkelig frustrert på dine veiene når jeg hører hvordan du er blitt behandlet, dessverre ser det ut som at det er mange av disse "legemonstrene".........hi.hi og at det at det ervanskelig å finne en lege som kan "lyttekunsten". Håper at ting ordner seg for deg og du ikke slit deg ut meg å begynne å jobbe igjen hvis du ikke er klar for det ,det vil bare gjøre deg enda mer sliten.
en god klem til deg .
-
25-04-07, 11:25 #78
Hei ingen garanti med kvinnelig lege,min e det og har i tillegg,""hold på hatten-LAVT STOFFSKIFTE"""""
Var og leverte henne boka om stoffskifteplagene fre leet forlag,skulle lese den i påska,sa også at hun kunne la den sirkulere blandt legene på kontoret før jeg fikk den igjen. Angrep er det beste forsvar :twisted:
-
25-04-07, 11:33 #79
Har vert i nøyaktig samme situasjon. Du kan helt klinkende klart ha lavt stoffskifte, utifra symptomen er ALL grunn til å foreta en prøvebehandling for å se om det gir bedring, altså ta stoffskiftemedisin et halvt års tid og se hva som skjer. Din naturlige produksjon av stoffskiftehormonene stopper ikke opp av det.
Ditt eneste valg idag er å oppsøke Dr Helge Oftebro. Det koster skjorta, men hva betyr vel det i forhold til et ødelagt liv av helseproblem? Ta opp lån om du så må eller hva som helst. Livet ditt er mer verdt enn alt annet.
Tenk en framtid med disse symptomene og å bli behandlet som en psykiatrisk pasient?
Lykke til.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
25-04-07, 13:17 #80
Eg fikk hjelp på Balderklinikken i Oslo med en TSH runt 3 og lav normal FT4, men eg hadde anti-TPO da. Legen prata om et stoffskifte i gråsonen og eg fikk prøve levaxin som hjalp etter en stund.
Lignende tråder
-
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Hei alle sammen!!
Av Nettverk i forumet PresentasjonerSvar: 8Siste melding: 24-03-07, 23:28 -
vedvarede blødninger etter påvist lavt stoffskifte
Av porselen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-08-05, 22:12
Svar med sitat
Bokmerker