Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
-
24-04-07, 17:37 #21
På labben der ser de åpenbart bare etter akromegali....Hlet vanlig at de ser etter noe annet enn oss.
Derfor sender de legene som er opptatt av helheten, blodprøvene til spesielle lab som har greie på det.
Jeg har sett hva Dr. Hertoghe tester for ogdet er en lang liste.
Ser ikke ut som om du har anti-21-OH og det er bra.
-
24-04-07, 19:37 #22
Tusen takk, nora.
Ja, det er bra ;)
Men har du noen formening om veksthormonet er lavt?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
07-05-07, 23:16 #23
Fikk i dag svar på prøvene fra 26. april 2007.
Nå har jeg gått en måneds tid på 125 mikrogram 4 ganger i uka og 150 mikrogram 3 ganger i uka - Levaxin, altså. I tillegg har jeg tatt 10 mikrogram Liothyronin, noe jeg har gjort i mange måneder nå.
Anti-TPO: 708 - <=60
FT4: 17,1 - 10-19
FT3: 5,1 - 3-5,7
TSH: 0,17 - 0,3-4
Anti-TPO har økt fra 669 siden sist.
FT4 har gått ned, og legen ville gjerne ha den til 17-18, så da burde jo han være fornøyd.
FT3 har gått opp fra 4,8, noe som den har ligget på i noen måneder, hvis jeg husker riktig, like lenge som jeg har tatt 10 Lio om dagen. Er det litt merkelig?
TSH samme som sist, legen vil helst ha den rundt 1, det får han ikke ;) Haug sier jo at man kan gå ned til 0,2 om nødvendig, så han får være fornøyd med det.
Så da har jeg det vel bra med disse prøvesvarene? Merker ikke en dritt bedring, ikke på en flekk! Begriper ingenting. Men jeg tror jeg skal forsøke å holde meg på denne dosen ei stund, for prøvesvarene er jo fine, så kanskje formen kan bedres litt etterhvert (selv om jeg har mine tvil). Jeg har forresten frøset og frøset noe forskrekkelig i alle fall de siste par månedene. Skulle ikke Liothyronin hjelpe på kroppsvarmen?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
08-05-07, 00:31 #24
Du er morsom Stina!
Opprinnelig skrevet av Stina
Så leit at du ikke har merket noen bedring. Ønsker deg alt godt!
-
08-05-07, 10:18 #25
Tusen takk, søte, snille Joni ;)
Varmer i alle fall i hjertet med så greie mennesker som deg
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 24Siste melding: 22-11-18, 23:03 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06
Svar med sitat
Bokmerker