Viser søkeresultater 91 til 100 av 106
Tråd: Har dere hørt denne før?
-
04-03-07, 18:20 #91
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
06-03-07, 14:59 #92
Middagsprat mellom to kanibaler:
- Jeg liker ikke nabokjerringa.
- Nei vel, men du kan jo iallefall spise opp potetene."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
17-03-07, 14:44 #93
Dommeren: - Erkjenner du deg skyldig?
Tiltalte: - Nei, herr dommer!
Dommeren: - Har du stjålet før?
Tiltalte: - Nei, dette var første gangen."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
17-03-07, 15:30 #94
Her kommer en fra "Reader's Digest"
- Kjæresten min, Karen, fikk nylig jobb i en lokal jernvarehandel. "Innehaverne liker ikke at vi står og prater med venner," sa hun. "Så hvis du kommer innom, så si at du er broren min."
Som sagt, så gjort. På mitt første besøk gikk jeg bort til informasjonsskranken og spurte en eldre kvinne: "Er Karen inne?"
Da hun gav meg et spørrende blikk, føyde jeg til: "Jeg er broren hennes." Hun smilte og sa: "For en hyggelig overraskelse! Jeg er nemlig moren hennes."
-
14-04-07, 22:47 #95
Pasient: Doktor, hva viste røntgenbildene av hodet mitt?
Doktor: INGENTING!
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
20-04-07, 22:10 #96
- Hva leser du?
- Jeg vet ikke.
- Men du leser jo høyt.
- Ja, men jeg hører ikke etter.
(Opplever jeg stadig vekk...)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
20-04-07, 22:17 #97
Ha, ha Stina! Den siste er ikke bare morsom,- den passer godt på mange av oss ja...................
-
20-04-07, 22:18 #98
Sukk...
;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
20-04-07, 23:16 #99
*knis*
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-04-07, 18:17 #100
Her kommer noen filosofiske tanker fra små barn:
Det viktigste når man gifter seg er at man har en god monolog (Jente, 8 år)
Det som er viktig for mødre er at de får barn. Hvis de tilfeldigvis er så uheldige og ikke får barn, må de være alenemødre hele livet. (Gutt, 6 år)
Det kan være farlig å føde. En dame vi kjenner, ble lam fra anklene og ned etterpå. Jeg tror fortsatt hun har problemer med å bruke høyhalsa sko. (Jente, 6 år)
Hvis man elsker noen, så blir man veldig usymmetrisk og klarer ikke å tenke helt rent. Det tror jeg er gøy. (Gutt, 6 år)
Moren min sier at jeg går henne på nervene, enda jeg står helt stille (Gutt, 6 år)
Lignende tråder
-
Lyrica. Har dere hørt om denne medisinen?
Av Stina i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 15-11-12, 22:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Hørt om diabetes
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 01-10-07, 10:49 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36
Svar med sitat
Bokmerker