Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
20-04-07, 13:33 #9
Takk for svar unn.
Nei, det ser ut som at jeg kanskje ikke skal ta Levaxin og har fortalt dette til den nye legen min, men det kom ingen respons derifra gitt :( . Legen min er helt nyutdannet og har desverre ikke så mye erfaring, men en veldig hyggelig lege,så grunnen til at hun ikke reagerer på det jeg sier er at hun kanskje ikke har kunnskaper nok om dette.
En kan bli dårlig av å gå på Levaxin hvis ikke binyrer får behandling først. Det jeg lurer på da hvordan dårlig og hvilke symptomer kan en få? Vet iallefall at jeg blir verre og verre ,men ingeting og gjøre med det ser det ut som.
Lignende tråder
-
Struma og Hashimoto. Noen erfaringer..?
Av Stølen i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 21Siste melding: 12-05-15, 11:09 -
Noen som har reagert på ACTH-testen?
Av Qa i forumet Cortisol / ACTHSvar: 8Siste melding: 16-05-13, 18:38 -
Yamsrot og Barbascourt mot binyretrøtthet... noen erfaringer?
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-08-10, 22:44 -
Gravid med Graves, noen som har erfaringer?
Av Hanne76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 22-06-09, 20:28 -
Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 02-06-06, 19:38

Svar med sitat

Bokmerker