Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
15-04-07, 13:16 #12
Fordi legen heller vil at gynekologen skal sette pcos-diagnose på meg da jeg har problemer med småblødninger og overvekt også. Gynekologen er imidlertid knallhard og nekter å sette pcos-diagnose - har ikke grunnlag for å gjøre det - før stoffskiftet er behandlet. Gynekologen er også oppgitt over fastlegen som bare sender meg tilbake til gyn....
Opprinnelig skrevet av Reven
Symptomer jeg har: Håravfall, syltynne negler, småblødninger, må ha mye søvn (rekorden er 16 timer sammenhengende!), konsentrasjonsproblemer, unngår grupper med flere mennesker da jeg ikke klarer å henge med i samtalen, deprimert fordi jeg har funnet ut at det beste er å isolere seg og styre med mitt i eget tempo ....
At legen er allvitende er jeg ikke så sikker på, saken er vel heller totalt uvitende! Har vært kasteball mellom fastlege og gynekolog nå i 1/2 år uten at jeg kommer noe videre. Har nevnt for fastlegen at jeg kanskje vil prøve Balderklinikken og det var IKKE populært.
Opprinnelig skrevet av Reven
Lignende tråder
-
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvor ofte er dere hos legen?
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 12Siste melding: 06-03-07, 20:35 -
Hvor er dere ???
Av Mette i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 29-05-06, 09:11 -
Hvor ofte tar dere prøver
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 27-05-06, 15:34

Svar med sitat
Bokmerker