Sitat Opprinnelig skrevet av Reven
Hvorfor er legen din så gnien på tyroksin, da?
Har du flere symptomer enn håravfall?
Fordi legen heller vil at gynekologen skal sette pcos-diagnose på meg da jeg har problemer med småblødninger og overvekt også. Gynekologen er imidlertid knallhard og nekter å sette pcos-diagnose - har ikke grunnlag for å gjøre det - før stoffskiftet er behandlet. Gynekologen er også oppgitt over fastlegen som bare sender meg tilbake til gyn....

Symptomer jeg har: Håravfall, syltynne negler, småblødninger, må ha mye søvn (rekorden er 16 timer sammenhengende!), konsentrasjonsproblemer, unngår grupper med flere mennesker da jeg ikke klarer å henge med i samtalen, deprimert fordi jeg har funnet ut at det beste er å isolere seg og styre med mitt i eget tempo ....

Sitat Opprinnelig skrevet av Reven
Håper du har energi til å ta tak i situasjonen. Hvis stoffskiftet er lavt, er det ikke lett å finne styrke til å ta opp diskusjonen med en allvitende lege som du er avhengig av.

Men ikke gi deg før du enten får tyroksin eller et skikkelig svar på hvorfor ikke.
At legen er allvitende er jeg ikke så sikker på, saken er vel heller totalt uvitende! Har vært kasteball mellom fastlege og gynekolog nå i 1/2 år uten at jeg kommer noe videre. Har nevnt for fastlegen at jeg kanskje vil prøve Balderklinikken og det var IKKE populært.