Side 9 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 81 til 90 av 99
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar Jeg er bedre idag Jeg vet ikke hva det var med armene men jeg har også vondt i kneet mitt der jeg har hatt Leddgikt som ung som legen sa jeg ikke kom til og vokse av meg da jeg paserte 18 år.

Det er bare det at da man blir voksen etter det har det ikke vært noe sjekk om jeg har sykdommen ennå :,( Så det burde jo vært det så jeg får prøve mase litt og se om jeg får svar

Så kansje har det spredt seg leddgikten ikke vet jeg men jeg får spørre legen neste gang og si at jeg begynner få vondt mer i det kneet jeg har vært plaget med

GODHELG KOOOOOOOOOOZ FRA LILJA TIL ALLE SAMMEN HER PÃ… FORUMET DERE ER ALLE FLOTTE MENNESKER SETTER STOR PRIS PÃ… DERE
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Ont i armen ?

Har vondt i armen da jeg trykker på den så gjør det vondt. Kan det være sene betennelse det verker og kommer sånt vondt trykk på en måte uff :,(

Imårra ska e te Legen ta nye Blodprøver og sjekke hele meg igjen Håper det går bra

Godklemz til alle gode mennesker her på forumet fra Lilja
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Hvis armen er vond når du trykker på den - ja så er det sannsynligvis noen ømme muskler eller nerver - senebetennelse kjenner du som vondt hele tiden. Ingenting av det er farlig.
    Lykke til hos legen i morgen!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Jeg har ont i hjerte

Jeg har ont i hjerte :,( Jeg tok 100 mg og delte en 100 mg og da blir vell det 150 mg ? Håper ikke det er feil :,( Det jeg mener er at da blir det 50 mg om man deler 100 mg?

Jeg skal ta 3 ganger i uka 150 mg og resten 100 mg

Jeg skal hente de tablettene som er 50 mg på apoteket men så hadde jeg ikke gjordt det idag og da delte jeg en som er 100 mg og håper det er 50 mg uff ja ja :,( Håper på svar

Veldig ont i hjerte som kommer og går :,(

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard

Hei Lilja

Ikke engst deg for dosen, det du har gjort er helt riktig

Hvor sitter smertene dine da? (Midt i, eller på siden?) Jeg har også hatt smerter i brystet i forbindelse med bruk av Levaxin. Og når man får vondt akkurat i det området blir man ofte reddere enn hvis man kjenner noe andre steder. :(

fra Lie

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei

Og takk for svar Bra jeg har tatt rett he he redd jeg gjorde feil Men nu har jeg kjøpt de på 50 mg og så kan ikke gjøre feil

Jeg har vondt litt til venstre for midten ikke så flink til og beskrive

KLEMZ

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard

Hei

Fint at du har hentet 50 mcg tabletter, da slipper du å dele tablettene og holde styr på det. Selv er jeg på opptrapping etter å ha vært "av" Levaxin i fire uker, og jeg deler en tablett i fire deler og legger en av disse delene til en hel tablett. Det blir litt styr, men det er bare en overgang.

Det er ikke mulig for meg å svare på hvorfor du har vondt i brystet. Kanskje du har sjekket det med legen din, men har likevel vondt? Ofte sitter smerten forholdsvis midt i brystet hvis det er noe alvorlig med hjertet. Hva tror du selv da, er du redd for at det skal være noe galt?

Klemz fra Lie

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard Gastritt

Jeg er ikke lege, men noe så vanlig som sure oppstøt kan gi skremmende symptomer. Mange som har det tror at det er hjertet.
    Hvis du har det, kan du være øm midt på brystkassen, i gropen mellom ribbeina.

Håper du finner ut av det og at det ikke er noe farlig.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det er nok ikke noe farlig håper jeg Det kom idag da jeg begynte med den litt høye dosen så er kansje bare det som gjør det

Takker for svar

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Også muskelsmerter kan gjøre vont i hjertet. Prøve å trykk rundt brystbenet og kjenn om det gjør vont. Det gjør det i alle fall hos meg og jeg har ofte vont der hjertet er. Da er det musklene rundt som gjør vont. jeg har stillesittende arbeid og det sliter faktisk på musklene og sitte og skrive hele dagen.

Side 9 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 21:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 19:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 19-03-07, 23:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 22:31

Bokmerker