Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Slem hovedpine!
Threaded View
-
15-04-07, 10:56 #10
Re: Hej
Jeg er glad for at Imigran Sprint virker, for så ved vi hvilken type hovedpine du lider af. Imigran virker kun på migrænen og man slipper derved for at skulle undersøges/testes for et utal af andre hovedpineformer. Det sker, men det er ikke så ofte at migrænikerne også lider af andre former for hovedpine end netop migræne.
Opprinnelig skrevet av gitteh
Medmindre jeg tager meget fejl.... vil jeg gerne skyde på, at du også kan have anlæg for lidt ekstra stress når det ellers allermindst passer dig? Er der noget om det?
Og ellers, med fare for at lyde dumt - vil jeg gerne opfordre dig til at sørge for at spise i alt 4 stængler rå bladseleri fordelt frit over dagen 2x2 eller 1x4....
Der er stoffer i bladseleri der rangerer på linie med farmaceutiske blodtryks- og hormonregulerende midler og som sørger for at blodårerne forbliver åbne (modvirker sammentrækninger) og derved flyder blodet nemmere og blodtrykket falder.
Disse "bladseleri-stoffer" reducerer mængden af stresshormoner i blodet, hvorved virkningen opnås og ligeledes undgås en del af vekslende blodkarforsnævringer/blodkarudvidelser (bl. årsag til migræner uanset hvilke triggere er udløsende) - hvorved bl.a. antallet af migræneanfaldene kan mindskes betydeligt + selvfølgelig en kærkommen bi-virkning er at blodårene/vener holdes frie for kolesterolansamlinger.
Det koster ikke noget at tage chancen og forsøge sig med bladseleri i et par måneder for at "teste" virkningen på sin egen krop og se hvad der sker. Bladseleri kan ikke overdoseres
og den økologisk dyrkede er stærkere i smagen end den almindelige. Der er dog ingen forskel på indholdet af de virksomme substanser i netop denne sammenhæng.
Under alle omstændigheder indgår denne grøntsag på linie med andre i det anbefalede daglige forbrug af "6 om dagen", for ikke at overse at bladseleri, i det hele taget er en guldgrube af vitaminer, mineraler, enzymer m.m. - og ved at "teste" den slår man ikke kun 2 men flere fluer med et smæk.
God søndag og god bedring
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker