Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Hybrid View
-
10-04-07, 17:35 #1
Hei på dere !
Henger gjerne med på en "klagemur" over menneskers ubetenksomme, sårende bemerninger. Yvette, jeg melder meg herved inn i sekta.
Jeg husker de første årene mine med Hypo... såre vell. Da jeg sa at jeg hadde hypothyreose forsto de fleste ikke noe. Jeg forklarte da videre at det var en stoffskiftesykdom. Noen ble ikke klokere da heller, så jeg forklarte tålmodig at det var et hormon jeg ikke produserte. Da lo mange rått og bedrevitende, " å ja, du har kommet i den alderen ", eller som mange menn kunne si " jenter og hormoner...".
Jeg for min del har gitt opp å få utenforstående til å forstå, og blir jeg ordentlig forbannet så avspiser jeg med " det er en dødlig sykdom".
Kanskje ikke helt pent av meg, men du hvor godt det er å se fjesene deres før jeg går.
Apropo dette med å gjenta og forklare blir en ganske så lei av, men jeg ser lys i tunnelen når det gjelder nærfamilien min. De må ha hatt en stor tålmodighet så "gal" som jeg har vært og er til tider.
Syt og klag, jenter. Det gjør godt å få tømt seg.
En god syte og klageklem fra (har fått mailen din Yvette, men det har ikke klødd så mye i skrivefinger i det siste)
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39 -
hva ska jeg gjøre?
Av hanne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 6Siste melding: 09-07-07, 13:39

Svar med sitat
Bokmerker