Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard TAKK FOR ALL HJELP

Det er en stund siden jeg var her inne nå. Formen min er imidlertid MYE!!!! bedre, og jeg føler meg snart som meg selv igjen. Ennå er ikke TSH der den skal, men det går i riktig retning etter at den var oppe i 83 rett etter sommeren 06.

Jeg har hatt lavt stoffskrifte siden 99, men først etter siste svangerskap ble jeg skikkelig dårlig. Har imidlertid tidligere ligget på TSH på 2,5-3,5. Etter at jeg ble sendt til spesialist i høst, og fikk bekreftet at den skal ligge på ca 1 eller litt under, ser jeg jo at jeg i flere år ikke har fungert slik jeg burde. Så til alle dere der ute - ikke godta at normalområdet ligger opp til 4,5 - dette er TULL!!! Krev å komme ned til ca 1!

Jeg vil bare takke dere alle for den informasjonen som dere gjøre tilgjengelig og deler med andre her inne. Det var til stor hjelp for meg i den perioden jeg var sykest. Heldigvis ser det ut som jeg er blandt de som Levaxin hjelper for, og jeg har troen på at jeg blir helt bra med dette.

Håper dere andre også får rett medisnin etterhvert.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Gleder meg på dine vegne

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

Så deilig å høre at det lykkes for noen.
    Fortsatt lykke til fra meg.
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Lignende tråder

1. Nå er det nok! ja takk, glutenfritt kosthold.
    Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 11
    Siste melding: 21-03-07, 09:13
  2. Takk for støtte
    Av Thomas i forumet Om forumet generelt
    Svar: 1
    Siste melding: 02-08-06, 00:10

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg