Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
08-04-07, 15:16 #4
Tak, Stina, for dit svar. Jeg må have undersøgt kortisol m.m., så jeg kan blive sikker på, hvad symptomerne skyldes hos mig.
Opprinnelig skrevet av Stina
Jeg får hovedpine af lydene og har også tinnitus. Somme tider har jeg bare lyst til at flytte langt ud på landet væk fra bylyde, men selv fuglesang lyder højt.
Yvette, ja, at køre bil har jeg ikke gjort de sidste 6 måneder. Mit højre ben har ikke styrken, og med føleforstyrrelser og forvirring er det rent galt, også når jeg sidder ved siden af. Har måske sammenhæng med synsforstyrrelser. Jeg synes, at det går for hurtigt på 60 km i timen
Opprinnelig skrevet av Yvette
Det med at læse bøger er en stor mangel for mig. Jeg elsker at læse og har mange bøger, der ligger klar. Selv det at læse og huske indlæg her på forum er vanskeligt for mig. Det tager lang tid. Dog varierer det, og nogle dage er det helt umuligt.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Tak for svar. Det ville være rigtigt godt, hvis man kunne sige, at det symptom hører til den sygdom og kan ikke forveksles. Nu skal jeg prøve at få lægen til at undersøge mig for at kunne udelukke diverse sygdomme.
Lignende tråder
-
Hukommelse
Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 19Siste melding: 09-05-10, 20:23 -
endret smak og luktesans
Av Aurora Sophie i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-03-08, 21:34 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51 -
Nedsatt smaks og luktesans
Av Hsn i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 08-09-06, 17:35 -
dårlig hørsel :-(
Av happygirl i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 06-09-06, 21:08

Svar med sitat
Bokmerker