Sitat Opprinnelig skrevet av Stina
Lydene gir deg faktisk fysisk smerte og stort ubehag. Opplevelsen av å ha dårlig hørsel tror jeg hører under lavt stoffskifte, samt å få "dotter i ørene", ja også tinitus, visstnok (ringing i ørene - jeg får det til tider).
Tak, Stina, for dit svar. Jeg må have undersøgt kortisol m.m., så jeg kan blive sikker på, hvad symptomerne skyldes hos mig.

Jeg får hovedpine af lydene og har også tinnitus. Somme tider har jeg bare lyst til at flytte langt ud på landet væk fra bylyde, men selv fuglesang lyder højt.

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
Vi har hatt diskusjoner omkring dette tidligere ninus, men jeg finner det ikke igjen. Tror det må ha vært før forumet kræsjet. Noen som kan hjelpe bedre enn meg? Vi diskuteret også forvirring omkring bilkjøring husker jeg.

Bilkjøring og hele trafikkbildet er problematisk. Har vært det lenge, men det varierer i styrke...
Yvette, ja, at køre bil har jeg ikke gjort de sidste 6 måneder. Mit højre ben har ikke styrken, og med føleforstyrrelser og forvirring er det rent galt, også når jeg sidder ved siden af. Har måske sammenhæng med synsforstyrrelser. Jeg synes, at det går for hurtigt på 60 km i timen

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
Jeg sliter med å lese bøker ja. Husker ikke hva jeg leste i går så det er vanskelig å fullføre. Har jeg en interessant bok i fanget så kan jeg lese ett kapittel om og om igjen - inntil jeg til slutt begriper hva det handler om..
Det med at læse bøger er en stor mangel for mig. Jeg elsker at læse og har mange bøger, der ligger klar. Selv det at læse og huske indlæg her på forum er vanskeligt for mig. Det tager lang tid. Dog varierer det, og nogle dage er det helt umuligt.

Tak for svar. Det ville være rigtigt godt, hvis man kunne sige, at det symptom hører til den sygdom og kan ikke forveksles. Nu skal jeg prøve at få lægen til at undersøge mig for at kunne udelukke diverse sygdomme.