Vi har hatt diskusjoner omkring dette tidligere ninus, men jeg finner det ikke igjen. Tror det må ha vært før forumet kræsjet. Noen som kan hjelpe bedre enn meg? Vi diskuteret også forvirring omkring bilkjøring husker jeg.

Selv har jeg problemer med å følge med i samtale når det er mange til stede og prater i munnen på hverandre. Jeg kan også miste innholdet i en samtale bare med en person. Jeg aner ikke om det er stoffskifterelatert eller om det for mitt vedkommende er at jeg i overgangsalder f.eks. Noe av sånne plager innbiller jeg meg at jeg bare må godta som aldersbetingede.

Jeg sliter med å lese bøker ja. Husker ikke hva jeg leste i går så det er vanskelig å fullføre. Har jeg en interessant bok i fanget så kan jeg lese ett kapittel om og om igjen - inntil jeg til slutt begriper hva det handler om..

Luktesansen min er bedre enn jeg liker...

Tomater smaker av jern og jeg klarer ikke å spise det lenger...

Bilkjøring og hele trafikkbildet er problematisk. Har vært det lenge, men det varierer i styrke...

Sitat Opprinnelig skrevet av ninus
Hvad skyldes dette?
Hashimoto?
Lavt stofskifte?
B12-mangel?
ME?
eller ?

Bliver det bedre, når T4 medicinen er på rette dosis?
Jeg har ikke hashimotos, ikke B-12 mangel, ikke ME....Lavt stoffskifte? Ja, men kommer kanskje an på dose?

Håper flere kan supplere. Dere som er unge og som ikke har overgangsalder i tillegg. Det er vanskelig å vite hva som er hva. Hormoner alle veier....