Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Ny med Hypo-diagnose.
-
07-04-07, 11:44 #1
Ny med Hypo-diagnose.
Hei jeg er også ny her.....som jeg har lest her inne, så er det mange som sliter med å få diagnose eller behandling. Jeg har vært "heldig" og fått diagnose uten å engang misstenke at jeg hadde styggedommen..
Jeg hadde knapt hørt om stoffskifte, da jeg gikk til legen med alle disse snåle symtonene, og trodde jeg kanskje hadde komt i tidlig overgangs-alder
To dager etter at jeg hadde vært hos legen var jeg tilbake og fikk levaxin
Nå har jeg gått på 50 Levaxin i snart to uker, og skal snart tilbake med en laaaang liste med spørsmål til legen
Håper dere andre også får hjelp og støtte
Jeg har nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte... Av og på på levaxin
-
07-04-07, 12:24 #2
Hei, og velkommen! Jeg var også en av dem som bare fikk diagnosen etter å ha tatt en drøss med blodprøver fordi jeg var så sliten og mye syk. Jeg hadde en utrolig bratt læringskurve i starten, for å si det sånn!
Håper du får god effekt av Levaxin! Vær forsiktig nå i starten, og følg godt med på reaksjonene dine - jeg synes kanskje 50 µg var litt vågalt å starte på, jeg, da... (Selv startet jeg på bare 25 µg, og likevel kræsjet jeg med et brak etter bare noen uker.) Hvor lenge har du vært syk, tror du?
-
07-04-07, 12:31 #3
Jeg har nok vært syk ca 1år....fjernet deler av livmoren i fjor, og tror det er det som er årsaken til at jeg har kommet helt i ubalanse...i utgangspunktet med div. hormoner, så har det vel bare ballet på seg...jeg sprang å kjøpte briller jeg ikke trenger pga. synet...osv....Har liksom gjort masse alternativt fordi jeg ikkje skjønte at alle symptonene har en sammenheng....Du kan trygt si at etter å ha lest her, så har jeg mange spørsmål til legen..skal der etter påske :-D Hvor lenge har du vært syk?
Jeg har nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte... Av og på på levaxin
-
07-04-07, 12:38 #4
Godt at du ikke har vært syk lengre - da blir du antakelig fort bedre også! (Det sies som en tommelfingerregel at det tar like lang tid å bli frisk som den tiden man har gått ubehandlet med sykdommen.)
Jeg begynte antakelig å bli syk for ca. ti år siden, ble dårlig for alvor i forbindelse med svangerskap og fødsel i 2001, og fikk diagnosen i 2005. (Ba om å få tatt stoffskifteprøver i 2002 også - men det glemte legen, og jeg fikk bare beskjed om at de prøvene jeg hadde tatt var OK...)
Ellers kan du lese hele den lange sykehistorien min i bloggen min - en dag du har god tid. ;)
-
07-04-07, 15:42 #5
Hei og velkommen til forumet
Håper at du snart får god effekt av Levaxinen.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Ny her, strever med å få diagnose
Av Tily i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 15-04-07, 21:07 -
Feil diagnose...
Av Leya i forumet FeildiagnoserSvar: 1Siste melding: 12-10-06, 20:41 -
Er det MULIG?! (2 år gammel ME-diagnose..)
Av Ruth i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 4Siste melding: 29-08-06, 15:53 -
diagnose!
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-08-06, 19:12
Svar med sitat
Bokmerker