Kris har et MEGET godt poeng, Bambi... Jeg har også allle de symptomene du nevner. Det at legen tester kortisol en gang og den kommer tilbake innenfor normalen gjør det IKKE mer sannsynlig at du ikke har problemer med binyrebarken eller hypofysen for den saks skyld. En kortisol måling alene sier ingenting.

Jeg vet ikke om du har blitt testet for antistoffer eller ikke, men dersom du ikke har antistoffer i tillegg, ville jeg vært mer pågående og forlangt å bli undersøkt av en spesialist. Hvertfall når du i tillegg har hatt en så stor vektøkning på så kort tid. Det er en signal som burde bli tatt på alvor. Det kan tenkes at levaxinen ikke fungerer fordi kortisolen presser din TSH oppover, noe som er veldig vanlig med blant annet cushings.

Står mye fornuftig på sidene til Kris, men dersom du har et eller flere symptomer utover betydelig vektoppgang som tynn hud, lett for å få blåmerker, lilla strekkmerker, menstruasjonsforstyrrelser, håravfall eller kviser, så bør du besøke: http://www.cushings-help.com

Har en anelse av hvordan du har det...
Lykke til og håper du føler deg bedre snart.