Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Cushings...
-
29-03-07, 12:01 #1
Cushings...
Jeg har vært i jobb igjen i nøyaktig 1 måned etter en 9 måneders lang sykemeldingsperiode. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte og har hatt god hjelp av levaxinen så langt trøttheten gjelder.
Men måtte en tur til legen igjen i går, da flere muskelfester i kroppen verket og jeg fikk en kokende følelse i hodet. I tillegg så har jeg hatt vannansamling i kroppen som bare har blitt verre med tiden.
Legen målte blodtrykket og det viser seg at den er for høy! (140/98) og hun ville derfor ha meg til en endikrinolog nå da.
Hun mener at symptomene mine begynner å "ta form" og at jeg har flere symptomer på cushings.
http://www.pasienthandboka.no/defaul...ocumentid=1122
Huff.. blir helt overveldet av alt dette her. Er det noen andre her som har opplevd lignende?
Alle tilbakemeldinger mottas med takk!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
29-03-07, 16:02 #2
Hei Shanita !
Hvis jeg kan si det sånn; prøv å hold deg på jorda nå. Dette var et lite hyggelig mulighet du ble forespeilet av legen din. MEN det viser at hun følger med på deg og henviser til endokrinolog med en gang hun aner konturene av noe. Jeg har ikke noen som helst greie på Cushings, men ser alvoret i dette.
Får håpe hun tar feil, og at du alikevel får nytte av å komme til endokrinolog.
Tenker på deg og følger deg her på nettet.
Lykke til med klem fra
-
29-03-07, 16:44 #3
Takk for beroligende ord Tussa. HÃ…per selvfølgelig at det ikke er cushings, men det aner meg at det kan være det.
Jeg har nesten alle symptomene på cushings og i tillegg har jeg andre hormonelle ting som skjer med kroppen min.
Siden mange av symptomene på lavt stoffskifte er så likt cushings symptomene, trodde jeg at det var stoffskiftet mitt som var årsaken til omtrent alle symptomene. Det viser seg at jeg ikke har antistoffer og de finner ingen grunn til at jeg har lavt stoffskifte.
Uansett, så håper jeg at jeg nå er på vei til å finne ut av det hele. Det er bedre å vite enn å ikke vite uansett!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Svar med sitat
Bokmerker