Hei, dere!
Jeg er helt ny som medlem i forumet, men har lest og lært litt av dere de siste dagene.

Jeg har kjempet en stund for at legene skal lære mer om kombinasjonsbehandlig (T4 og T3). Fikk inn en artikkel i Tidsskrift for den norske lægeforening i juni og hadde også en runde med svar/tilsvar der i desember. Har vært intervjuet av Psykisk helse og har en artikkel i siste Thyra. Det irriterer meg at vi ikke blir tatt mer på alvor, og har liksom bestemt meg for å flagge dette.

Etter jeg startet med liotyronin opplevde jeg en overveldende bedring. Men nå har jeg altså vært helt tom for energi. Sitter på jobb og teller timer til jeg kan sove middag (i 50% av ukene, for jeg har barn annenhver uke). Jeg har 1000 gode unnskyldninger ovenfor meg selv for å ikke gjøre noe fornuftig på ettermiddagen.

Har akkurat fått prøvesvar:
TSH: 0,67
Fritt T4: 12,3
Fritt T3: 3,4

Hva tror dere om dette? Lav TSH er jo fint, men jeg ligger jo ikke akkurat høyt på det andre. Er veldig glad for råd og innspill. Er kjempeusikker på om jeg bør øke dosen. Fastlegen kan uhyggelig lite om dette, og for å komme til endokrinolog i denne byen må man jo omtrent være dødende.

Ha en super dag! Ser frem til å høre fra dere!!!