Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
19-03-07, 12:31 #11
Jeg havnet også hos en vikarlege rett før jul. Nå har jeg gått på 50% sykemelding siden i fjor, og jeg skulle egentlig bare fornye den + ha en ny resept. Vel, legen var fra ett eller land langt vekk herfra, afrikaner, og forsto nesten ikke hva jeg sa, og jeg forstod ikke hva han svarte. Resultatet var at jeg fikk feil mg på medisinen, og kluss med sykemeldingen slik at jeg måtte forklare meg overfor trygdekontoret. Heldigvis var de på apoteket så greie at de ringte legesenteret for meg og fikk oppklart antall mg jeg egentlig skulle ha, takket være at jeg så feilen da de leverte ut medisinen.
Ja, du er ikke alene om å være irritert. Det er jeg også for tiden!
Her sitter jeg med sånn derre mansjett med blodtrykksmåler, skal måles gjennom 24 timer. Mansjetten detter av hele tiden, så den må jeg holde fast med armen inntil kroppen. Jeg har ikke noe belte eller lomme på klærne mine, så den måleren må jeg gå å bære på helt til i morra. Plundrete! :evil:
Var hos lege forrige uke og fikk beskjed om at blodtrykket mitt var litt for høyt, så da måtte jeg ha en slik døgn-greie.
Jadda... kunne han kanskje ikke tenke seg at det kan være overdose av thyroxin? Jeg føler nemlig at stoffskiftet mitt er høyt for tiden, for jeg er mye mer rastløs enn jeg pleier og føler jeg flyr i taket snart. Skal egentlig ta 3 thyroxin om dagen, men klarer ikke mer enn to, for jeg får sånn hjertebank. Og nå mistenker jeg altså at de to kanskje også er for mye. Jeg har aldri før hatt for høyt blodtrykk, så jeg skjønner det ikke helt. Får håpe målingene nå gir normalt utslag. Jeg holder meg i alle fall veldig i ro i dag! For noen blodtrykksmedisiner vil jeg ikke ha før alt annet er prøvd!Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker