Hei FemIce Velkommen!

Jeg har en S-anti-TPO på 598. Det er visst egentlig ikke så mye har jeg skjønt etter å ha kikket rundt her inne... Noen har jo verdier på flere tusen
Desverre er det ikke alltid størrelsen på tallet som gjelder. Du har tydelige utslag.

Når på døgnet bør man ta lille pille? Hvis jeg tar den på kvelden, er det større sjanse for at jeg er kvikkere når jeg våkner da?
Det er individuelt når man tar pillen. Jeg selv ble høy ved å ta den om kvelden, mens andre ble bedre av det.

Bør den tas på fast tidspunkt?
Den er ikke så følsom at det er nødvendig. Men jeg ville si at en viss rutine nok er en fordel

Bør man spise sammen med lille pille, eller skal den tas alene?
Den bør tas fastene, men om du spiser med piller hver dag så blir det nok omtrent det samme. Rutiner er visst viktigere enn å ta den med eller uten mat. Men hold den unna jern og kalsium tilskudd. Det bør først tas 2-4 timer etter Levaxinen.

Hva skjer hvis man glemmer lille pille en dag?
Det er ikke farlig. Ta dobbelt neste dag, eller del den opp og ta den ut over de neste dagene.

Hvilke verdier skal jeg egentlig be legen om å måle?
Be han ta TSH, FT4 og FT3 sånn til vanlig.

Hva er egentlig max TPO man kan ha?
Har ikke den fjerneste anelse ;)

Når bør jeg begynne å merke effekt av lille pille? Etter få dager eller vil det gå noen uker? Skal til legen og måle igjen rett før påske.
Det varierer så mye fra person til person at tiden vil måtte vise deg det. Men det er stort potensiale for at de fleste av symptomene dine vil bli bedret eller borte med tid og stunder.

Lykke til med alt! Kjekt å ha deg her inne!