Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
-
09-03-07, 05:34 #21
Irritabel tyktarm
Hej
Jeg er meget plaget af maveproblemer, forstoppelse, oppustethed, mavesmerter, kvalme osv. osv.
Jeg er igang med at få min mave undersøgt for at se om der er anden årsag, og lægen siger nu at jeg har "irritabel tyktarm". Jeg ved jo ikke om det hænger sammen med stofskiftet, men måske?
Er også blevet testet for cøliaki og skal have lavet en lactosebelasningsprøve i næste uge..
Mvh. Gitte
-
10-03-07, 10:36 #22
Re: Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Herregud for en kommentar!!! :evil: :evil: :evil:
Opprinnelig skrevet av sonja
Takk for tipset om B12. Legen sa noe om det sist, at jeg hadde høy verdi av det. Men vet ikke om jeg tør tro helt på det. For galt at en må få alle prøvesvar skriftlig! Jeg får spørre om det igjen.
-
10-03-07, 23:05 #23
Re: Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Tak Sonja
Opprinnelig skrevet av sonja

Jeg kan skrive 200% under på din, Marges og andres beskrivelser af "ustyrlig" tarmfunktion og godt nok havde jeg tænkt på B12 - men det blev vet det, selv om jeg har faktisk methylcobalamin 1000 mcg stående på hylden. Men da jeg ikke er for glad for endnu flere piller - havde jeg ventet jeg ved ikke på hvad med at tage hul på det
. Nu har jeg så overlevet den første lozenge og venter spændt på hvad der sker efter den første uge eller to...
Jeg vil lige sætte en artikel om B12 under Diverse og håbe på, at det vil gavne flere.
"Min" B12-præparat hedder Brain B-12 fra www.nowfoods.com og koster her i DK for 100 styk 79 dkr ved køb af 5 enheder af div. varer, så det er til at leve med.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
11-03-07, 10:11 #24
Jeg tittet litt på nowfoods, men dedt ser ut som at der er i USA.
Alt fra USA blir tatt i tillen her, kan bare få inn ting fra Europa.
Det fins noen webshops i europa vi bestiller ting fra.
Har nowfoods en adresse i europa slik at vi kan bruke dem?
Lignende tråder
-
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30
Svar med sitat
Bokmerker