Jeg syntes det er helt topp at Yvette tok opp dette tema her. Det ser ut til at hun har truffet en del av oss "hjemme" med dette. Ikke hjelper det stort å si at en har hypo...Ikke hjelper det stort å prøve å forklare hvordan det arter seg å være hypo..Sjelden hjelper det å søke faglig hjelp for hypo... Hva med kiloene som alle tror jeg har spist på meg... og når jeg prøver å si at du har en autoimmun sykdom som gjør at JEG bærer de, så vet de ikke hva det er. Eller om jeg sier det har noe med hormoner å gjøre så flirer de og tror at jeg enten er premenstruell eller i overgangsalderen.Men hvorfor borti pottita bør ansiktet mitt se ut som en dårlig hevet deig ?? Jeg kan jo få gjort noe med hengeposene jeg har til øyelokk...
Jeg hadde også mine tvil om å gjøre dette, men kanskje det gjør godt å møte litt av sitt gamle jeg i speilet, og ikke minst gjøre noe for seg selv ?
Ta diskusjonen med deg selv du, Yvette. Hva du enn gjør så vær sikker på at det er det du vil. Når søsteren min gjorde dette ( og en venninde som gjorde det av kosmetiske grunner), var andre folks reaksjon; "du ser så godt ut nå....har du gjort noe med håret ?"

Det er fantastisk mange flotte mennesker her inne, jeg er så glad for det !!!

PS lurer på om jeg er overmedisinert igjen...får sånne rare kick med energi.. :idea: