Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Problemer med øynene
Threaded View
-
04-03-07, 20:45 #25baremei Gjest
Ã… fikse tunge øyelokk er en tung medisinsk grunn. De legger seg for tungt/langt ned på øyet og synet påvirkes. Så det har altså ingenting med kosmetikk eller forfengelighet å gjøre.
Og Yvette: jeg tror innlegget du reagerer på handler mer om uvitenhet om akkurat denne typen operasjoner.
Jeg ville også trodd det var kosmetisk hadde det ikke vært for at nabomannen gjorde det samme i fjor, etter at legen hans hadde sett det og sagt det lot seg fikse.
Og DEN mannen er bonde og kroppsarbeider uten et gram fett på kroppen og uten det minste snev av forfengelighet. Og gammel. Men han synes det var deilig å få det gjort, og skjønte ikke før etter operasjonen hvor plagsomme øyelokkene hadde vært.
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Hevelser under øynene
Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 16Siste melding: 18-10-06, 07:37 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19

Svar med sitat
Bokmerker