Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
02-03-07, 14:20 #7
Prøvene mine blir bedre og bedre for hver gang, så det er tydelig at jeg er på rett spor. (TSH: 0,01 FT4: 12 FT3:4) Tror nok ikke jeg har fibromyalgi for tidligere har jeg merket det dersom FT3 har blitt for høy.
Opprinnelig skrevet av nora
Takk for svar alle sammen
Ser ut som at mange trenger en kombinasjon av Armour og Levaxin for å bli best mulig - og at Armour-dosen må opp mot 3 grain for at folk skal ha det bra. Man skal jo egentlig ikke sammenligne seg med andre, men det er jo ok å høre andres erfaringer. Må jo si at jeg likte den erfaringen din Yvette, om at vekten plutselig løsnet - spennende å se om den gjør det for flere av oss når man kommer opp i riktig dose/sammensetning.
Regnet engang ut at 150 ug. Levaxin+10 ug Liothyronin (min tidligere dose) ble ca 2 1/2 grain armour - stemmer ikke det??
Lignende tråder
-
Hvor stor daglig dose med Levaxin får dere?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 25Siste melding: 14-04-13, 13:05 -
armour - hvilken dose er økonomisk fordelsaktig?
Av Marianne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 10-10-07, 19:48 -
Hvor stor er muligheten for at Graves sykdommen "brenner ut"?
Av El-Ella i forumet Graves sykdomSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 15:55 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Hvor stor dose????
Av sugarfre i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat

Bokmerker