Sitat Opprinnelig skrevet av nora
Jeg vet om flere på de andre forumene som trenger både 4 og 5 grain, så det er individuelt.
Men hvordan ser blodprøvene dine ut, og de som har fibromyalgi sies å tåle veldig mye t3, så det kommer an på om du har det og.
(Dr. Lowe skriver at de med fiblomyalgi får ikke hypersymptomer av selv massive doser t3 i motsetning til normale mennesker)
Så det kommer litt an på.
Og noen synes ikke å trenge noe tilskudd av levaxin og klarer seg med lavt ft4.
Prøvene mine blir bedre og bedre for hver gang, så det er tydelig at jeg er på rett spor. (TSH: 0,01 FT4: 12 FT3:4) Tror nok ikke jeg har fibromyalgi for tidligere har jeg merket det dersom FT3 har blitt for høy.

Takk for svar alle sammen

Ser ut som at mange trenger en kombinasjon av Armour og Levaxin for å bli best mulig - og at Armour-dosen må opp mot 3 grain for at folk skal ha det bra. Man skal jo egentlig ikke sammenligne seg med andre, men det er jo ok å høre andres erfaringer. Må jo si at jeg likte den erfaringen din Yvette, om at vekten plutselig løsnet - spennende å se om den gjør det for flere av oss når man kommer opp i riktig dose/sammensetning.

Regnet engang ut at 150 ug. Levaxin+10 ug Liothyronin (min tidligere dose) ble ca 2 1/2 grain armour - stemmer ikke det??