Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Levaxin og brystsmerter
Threaded View
-
25-02-07, 15:07 #5
Litt mange spørsmål, med det med ft3 er typisk, kroppen driver nemlig og økonomiserer med lite t4 slik at det lages mer t3 når det er lite hormon.er mer økonoisk.
Når man tar stoffskiftehormon så går TSH ned og omdanningen til t3 skrus ned. Skrus også ned ved diverse andre tilstander samt hvis det er cytokiner tilstede (noe som kjser hvis man har en inflammasjonstilstand i kroppen)
Jeg må ta liothyronin av den grunn (altså fordi min TSH går ned og ft3 går ned) så kanskje der er slik med deg og.
Noen har postet på forumene og sagt at hjertet oppførte seg bedre med mer t3 i form av liothyronin eller Armour Thyroid.
Ferritin skal gå opp hvis man er overdosert og ned på for lav dosering. Jeg tror at det med din ferritin er for kjapt å merke, eller at ferritin gikk opp pga økt ft3 (som jo er det aktivehormonet.
Jeg tror at dine symptomer muligens kan komme av din veldig lave ft3 (fra lenger opp i tråden) og det er lurt å prøve med både levaxin og liothyronin nå.
Den dårlige søvnen har jeg også som underdosert, da snur jeg meg hele natta. Måtte prøve lavere dose / uten liothyronin for å få TSH opp (noe som bare gjorde meg hypo)
Lignende tråder
-
Brystsmerter
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 15:19

Svar med sitat
Bokmerker