Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
23-02-07, 16:29 #1
Har du navnet på de antistoffene du mener? Det er ikke det vanlige Anti-TPO?
Og hvordan kan jeg ha antistoffer når jeg ikke har kjertel? Har begynt å fundere på om jeg har noe gæærnt i hodet. Hypothalamus på ferie?
Hvordan finne ut om en har inflammasjon når legen ikke finner noe? Jeg mener crp og senkning er tatt, for å finne ut om hostingen min har noe å gjøre med bakterieinfeksjon i lungene. Han fant ut at jeg har astma og jeg har bare brukt medisiner for astma i 3 dager Kjenner ikke så voldsomt mye bedring.
Nei, muligheten for noe i tarmene tror jeg kan være sannsynlig, men hvorfor er jeg så overvektig da? Jeg har ofte diare. Ellers er det ofte slik at når jeg må på do, så må jeg fort. Dette kunne tyde på cøliaki, men prøv å få gehør til legen om cøliaki når en er smånette 95 kilo.
Noe annet som støtter muligheten for noe rart i tarmen er det fakum at jeg ble i så overstrømmende god form når jeg gikk på atkins-dietten.Den inneholder ikke mel eller sukker i noen form. Jeg får mase meg til cøliakiprøver, jeg har ikke så mye å tape på det.
Men det er hverken folinsyremangel eller anemi hos meg, begge deler ble sjekket. Dette sammen med vekt på over 80 kg taler imot cøliaki. Hva annet kan gi dårlig opptak i tarmen tro? Selektiv malabsorbsjon som tar opp mye, men dårlig opptak av tyroksin...pøh. Finnes da ikke noe sikt!
Det er så jeg begynner å lure på om jeg enten er hypokonder eller sprø.
Lignende tråder
-
Jeg er utmattet til de grader. Kan dette komme av det lave stoffskiftet?
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 111Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
For lave kalktal
Av petersen50 i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 17-10-08, 22:21 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39 -
Ref. verdier (en vennine av meg)
Av Theodora78 i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 23-11-06, 19:18 -
verdier?
Av haugtussa i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 21-06-06, 10:10

Svar med sitat
Bokmerker