Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Thyroid Throu
Threaded View
-
11-02-07, 17:20 #15
Ja, jeg er helt enig i at man bør være skeptisk og undersøke produkter nøye! Jeg har vært i kontakt med en engelsk distributør av Thyroid Throu så det å få det via Europa er ikke noe problem, men prisen er høy og det er ikke bare å gamble på at et slikt produkt kan hjelpe..
Når det gjelder diabetes type 2 kan dette i noen tilfeller behandles med omlegging av kostholdet og i noen tilfeller kan pasientene kutte ut medisin. Fedon Lindberg-klinikken jobber mye med dette, de jobber også med stoffskifteproblemer men mer inngående enn det vet jeg ikke
Jeg har ikke blitt bedt om å innstallere noen tegn på min maskin, jeg bruker mac så det kan jo bære grunnen
Eir. Hypo oktober 06
Lignende tråder
-
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 11-06-09, 17:58 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat
Bokmerker